- año = "1993"
- Artículo:
Color coding and interactivity of multimedia
- Autor:
William Chapman
- Página:
3
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
2
- Número:
1
- Año:
1993
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1993-01.txt
- Documento número 251824
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Instructional Cuing in hypermedia: a study with active and passive learners
- Autor:
YungBin B. Lee
James D. Lehman
- Página:
25
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
2
- Número:
1
- Año:
1993
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1993-01.txt
- Documento número 251825
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Hyper-G: a universal hypermedia system
- Autor:
Frank Kappe
Hermann Maurer
Nick Sherbakov
- Página:
39
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
2
- Número:
1
- Año:
1993
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1993-01.txt
- Documento número 251826
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A measure of hypertext linearity
- Autor:
Mark Horney
- Página:
67
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
2
- Número:
1
- Año:
1993
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1993-01.txt
- Documento número 251827
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A developmental sequence of children’s semantic relationships: implications for the design of interactive hypermedia materials
- Autor:
Judith B. Harris
Neal F. Grandgenett
- Página:
83
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
2
- Número:
1
- Año:
1993
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1993-01.txt
- Documento número 251828
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo