- importsource = "2001-01THEO.TXT"
- Artículo:
Practical Theory as Mapping, Engaged Reflection and Transformative Practice.
- Autor:
J. Kevin Barge
- Página:
5
- Publicación:
COMMUNICATION THEORY ISSN 00045411
- Volúmen:
11
- Número:
1
- Periodo:
FEBRUARY 2001
- SrcID:
2001-01THEO.TXT
- Documento número 1473694
- Actualizado el martes, 4 de mayo de 2021 12:24:15 p. m.
- Creado el martes, 4 de mayo de 2021 12:24:15 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Practical Theory, Practical Art, and the Pragmatic Systemic Account of Inquiry.
- Autor:
Vernon E. Cronen
- Página:
14
- Publicación:
COMMUNICATION THEORY ISSN 00045411
- Volúmen:
11
- Número:
1
- Periodo:
FEBRUARY 2001
- SrcID:
2001-01THEO.TXT
- Documento número 1473695
- Actualizado el martes, 4 de mayo de 2021 12:24:15 p. m.
- Creado el martes, 4 de mayo de 2021 12:24:15 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Theory and Practice of Public Meetings.
- Autor:
Katherine A. McComas
- Página:
36
- Publicación:
COMMUNICATION THEORY ISSN 00045411
- Volúmen:
11
- Número:
1
- Periodo:
FEBRUARY 2001
- SrcID:
2001-01THEO.TXT
- Documento número 1473696
- Actualizado el martes, 4 de mayo de 2021 12:24:15 p. m.
- Creado el martes, 4 de mayo de 2021 12:24:15 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cultural-Historical Activity Theory as Practice Theory: Illuminating the Development of a Conflict-Monitoring Network.
- Autor:
Kirsten A. Foot
- Página:
56
- Publicación:
COMMUNICATION THEORY ISSN 00045411
- Volúmen:
11
- Número:
1
- Periodo:
FEBRUARY 2001
- SrcID:
2001-01THEO.TXT
- Documento número 1473697
- Actualizado el martes, 4 de mayo de 2021 12:24:15 p. m.
- Creado el martes, 4 de mayo de 2021 12:24:15 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Diagnosing a School Board's Interactional Trouble: Theorizing Problem Formulating.
- Autor:
Karen Tracy
Heidi Muller
- Página:
84
- Publicación:
COMMUNICATION THEORY ISSN 00045411
- Volúmen:
11
- Número:
1
- Periodo:
FEBRUARY 2001
- SrcID:
2001-01THEO.TXT
- Documento número 1473698
- Actualizado el martes, 4 de mayo de 2021 12:24:15 p. m.
- Creado el martes, 4 de mayo de 2021 12:24:15 p. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-8