- importsource = "2001-03-08INTEL.TXT"
- Artículo:
Personalization is a major "value add" that IT Can bring to the e-business table, whether by Providing consumers a one-to-one w-marketing Experience or giving front-office users and Trading partners a customized view of business Content Marketing will never be the same.
- Autor:
Colin White
- Página:
26
- Publicación:
INTELLIGENT ENTERPRISE ISSN 15243621
- Volúmen:
4
- Número:
4
- Periodo:
MARCH 2001
- SrcID:
2001-03-08INTEL.TXT
- Documento número 1501821
- Actualizado el miércoles, 19 de mayo de 2021 01:56:20 p. m.
- Creado el miércoles, 19 de mayo de 2021 01:56:20 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Unlike tracking clickstream behavior which can Help e-retaiers sell "low-hanging fruit" such as CDs books web mining analysis fosters repeated Online sales by uncovering customers' preferences Rates of consumption behaviors lifestyles in the Offline world How does it work?.
- Autor:
Jesus Mena
- Página:
34
- Publicación:
INTELLIGENT ENTERPRISE ISSN 15243621
- Volúmen:
4
- Número:
4
- Periodo:
MARCH 2001
- SrcID:
2001-03-08INTEL.TXT
- Documento número 1501822
- Actualizado el miércoles, 19 de mayo de 2021 01:56:20 p. m.
- Creado el miércoles, 19 de mayo de 2021 01:56:20 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Observational sciences which try to uncover how Complex things works through knowledge discovery Have been around for 4500 years Can data warehouse Practitioners learn anything from the hard lessons of History?
- Autor:
Steven Johnston
- Página:
42
- Publicación:
INTELLIGENT ENTERPRISE ISSN 15243621
- Volúmen:
4
- Número:
4
- Periodo:
MARCH 2001
- SrcID:
2001-03-08INTEL.TXT
- Documento número 1501823
- Actualizado el miércoles, 19 de mayo de 2021 01:56:20 p. m.
- Creado el miércoles, 19 de mayo de 2021 01:56:20 p. m.
- Enlace directo
- 1-3