- isn = "10779124"
- Artículo:
Computer conferencing and the on-line classroom
- Autor:
Zane L. Berge
- Página:
3
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
3
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1997
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-1997-01.TXT
- Documento número 1665274
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Creating asynchronous learning networks in mathematics, science, and engineering courses for home-based learners
- Autor:
John Sener
- Página:
23
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
3
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1997
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-1997-01.TXT
- Documento número 1665275
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Asynchronous interaction method for a remote teleteaching session
- Autor:
Lassaad Gannoun
Philippe Dubois
Jacques Labetoulle
- Página:
41
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
3
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1997
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-1997-01.TXT
- Documento número 1665276
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Building partnerships between preservice and Inservice teachers: A project facilitated by interactive videoconferencing
- Autor:
Lauren Cifuentes
Stephen Sivo
Tom Reynolds
- Página:
61
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
3
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1997
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-1997-01.TXT
- Documento número 1665277
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Analysis of feedback from an "authentic" outside-the-classroom audience on high school fiction writing: validation of a theoretical model
- Autor:
Nathan Bos
- Página:
83
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
3
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1997
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-1997-01.TXT
- Documento número 1665278
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Enlace directo