1. isn = "10779124"
Se encontraron 370 resultados.
Artículo:

Computer conferencing and the on-line classroom

Autor:

Zane L. Berge

Página:

3

Publicación:

International Journal of Educational Telecommunications

Volúmen:

3

Número:

1

Periodo:

Enero 1997

ISSN:

10779124

SrcID:

10779124-1997-01.TXT

  • Documento número 1665274
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Creating asynchronous learning networks in mathematics, science, and engineering courses for home-based learners

Autor:

John Sener

Página:

23

Publicación:

International Journal of Educational Telecommunications

Volúmen:

3

Número:

1

Periodo:

Enero 1997

ISSN:

10779124

SrcID:

10779124-1997-01.TXT

  • Documento número 1665275
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Asynchronous interaction method for a remote teleteaching session

Autor:

Lassaad Gannoun

Philippe Dubois

Jacques Labetoulle

Página:

41

Publicación:

International Journal of Educational Telecommunications

Volúmen:

3

Número:

1

Periodo:

Enero 1997

ISSN:

10779124

SrcID:

10779124-1997-01.TXT

  • Documento número 1665276
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Building partnerships between preservice and Inservice teachers: A project facilitated by interactive videoconferencing

Autor:

Lauren Cifuentes

Stephen Sivo

Tom Reynolds

Página:

61

Publicación:

International Journal of Educational Telecommunications

Volúmen:

3

Número:

1

Periodo:

Enero 1997

ISSN:

10779124

SrcID:

10779124-1997-01.TXT

  • Documento número 1665277
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Analysis of feedback from an "authentic" outside-the-classroom audience on high school fiction writing: validation of a theoretical model

Autor:

Nathan Bos

Página:

83

Publicación:

International Journal of Educational Telecommunications

Volúmen:

3

Número:

1

Periodo:

Enero 1997

ISSN:

10779124

SrcID:

10779124-1997-01.TXT

  • Documento número 1665278
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Enlace directo