1. isn = "1362-5276"
Se encontraron 66 resultados.
Artículo:

Developing rapport

Resumen:

Rose Senior sees rapport as a fundamental factor in successful Classroom teaching

Página:

4

Sección:

Main feature

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

54

Periodo:

enero 2008

ISSN:

1362-5276

SrcID:

13625276-2008-01.txt

  • Documento número 144949
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From theme to thesis… and beyond

Resumen:

Charles Jannuzi makes essay writing easier with collaborative mapping of ideas and vocabulary

Página:

8

Sección:

Features

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

54

Periodo:

enero 2008

ISSN:

1362-5276

SrcID:

13625276-2008-01.txt

  • Documento número 144950
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Perfect Match

Resumen:

Kent Hill offers two conversation activities to get students talking

Página:

12

Sección:

Features

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

54

Periodo:

enero 2008

ISSN:

1362-5276

SrcID:

13625276-2008-01.txt

  • Documento número 144951
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Painting the classroom pink (or salmon)

Resumen:

Peter Viney sets out to decide what colours to teach

Página:

17

Sección:

Features

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

54

Periodo:

enero 2008

ISSN:

1362-5276

SrcID:

13625276-2008-01.txt

  • Documento número 144952
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Getting to grips with genre (2)

Autor:

Sian Morgan

Resumen:

Differing cultural expectations can pose difficulties for inexperienced writers, so they need to be made aware of these

Página:

19

Sección:

Features

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

54

Periodo:

enero 2008

ISSN:

1362-5276

SrcID:

13625276-2008-01.txt

  • Documento número 144953
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Enlace directo