- sec = "E-Learning"
- Artículo:
Training Principals in Pretoria
- Autor:
Sue Books
- Resumen:
In rural South Africa, principals work with students who lack food and must travel for hours to get to school.
- Página:
70
- Sección:
Poverty and Learning
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-04.txt
- Documento número 1025559
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Understanding Students' Strengths and Struggles
- Autor:
Donna Marie San Antonio
- Resumen:
Why teachers must be in touch with the realities that students face.
- Página:
74
- Sección:
Poverty and Learning
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-04.txt
- Documento número 1025560
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Charity Begins at School
- Autor:
Shifra Teitelbaum
- Resumen:
It can all start with $25.
- Página:
80
- Sección:
Poverty and Learning
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-04.txt
- Documento número 1025561
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction to Special Issue on Web-Based Learning
- Autor:
Steve Hackbarth
- Página:
5
- Sección:
Special Issue: Web-Based Learning
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
37
- Número:
3
- Periodo:
Mayo-Junio 1997
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-1997-03.txt
- Documento número 134382
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Delivering Instruction on the World Wide Web: Overview and Basic Design Principles
- Autor:
Robin M. Starr
- Página:
7
- Sección:
Special Issue: Web-Based Learning
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
37
- Número:
3
- Periodo:
Mayo-Junio 1997
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-1997-03.txt
- Documento número 134383
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo