- importsource = "00144029-1994-05.txt"
- Artículo:
Testing model of special educators’ intent to stay in teaching
- Autor:
Lawrence H. Cross
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-05.txt
- Documento número 1633600
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An ethnic comparison of parent participation and information needs in early intervention
- Autor:
Joanne Curry Sontag
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-05.txt
- Documento número 1633601
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching as transaction: Vygotskian perspectives on deafness and mother-child interaction
- Autor:
Janet R. Jamieson
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-05.txt
- Documento número 1633602
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promoting relational trinking: elaborative interrogation for students with mild disabilities
- Autor:
Thomas E. Scruggs
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-05.txt
- Documento número 1633603
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The negative effects of positive reinforcement in teaching children with developmental delay
- Autor:
Gerald B. Beiderman
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-05.txt
- Documento número 1633604
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo