- importsource = "00144029-1995-05.txt"
- Artículo:
General Educators’ Specialized Adaptation For Students With Learning Disabilities
- Autor:
Lynn S. Fuchs
Douglas Fuchs
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
5
- Periodo:
Abril 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-05.txt
- Documento número 1633639
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Adults With Learning Disabilities: Educational And Social Experiences During College
- Autor:
Beth Greenbaum
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
5
- Periodo:
Abril 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-05.txt
- Documento número 1633640
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Predicting Employment For Students Who Leave Special Education High School Programs
- Autor:
Laird W. Heal
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
5
- Periodo:
Abril 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-05.txt
- Documento número 1633641
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Response To “The Negative Effects Of Positive Reinforcement In Teaching Children With Development Delays”
- Autor:
Phillips C. Ward
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
5
- Periodo:
Abril 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-05.txt
- Documento número 1633642
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Counterpoint: Practice Versus Process Rigidity Of Reinforcement Requirements Results In Regressive Research: A Reply To Ward
- Autor:
Gerald B. Biederman
Valerie A. Davey
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
5
- Periodo:
Abril 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-05.txt
- Documento número 1633643
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo