- per = ("enero 1998")
- Artículo:
Validity of Self-and Parent-Report Scales in Screening Students for Behavioral and Emotional Problem in Elementary School
- Autor:
Nancy Howells Wrobel
David Lachar
- Página:
17
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 742634
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Curriculum-Based Assessment of Reading Skills: Considerations and Caveats for School Psychologists
- Autor:
Stephen T. Peverly
Kathleen R. Kitzen
- Página:
29
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 742635
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Blueprint I Revisited: Training and Practice in School Psychology
- Autor:
Robert Henley Woody
Jennifer Davenport
- Página:
49
- Sección:
Educational Practices and Problems
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 742636
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Support Program for Sibling of Children With Disabilities: What Sibling Learn and What They Like
- Autor:
Lily L. Dyson
- Página:
57
- Sección:
Strategies in Behavioral change
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 742637
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The ADHD Classroom Kit: A Whole-Classroom Approach for Managing Disruptive Behavior 67
- Autor:
Karla Anhalt
Cheryl B. McNeil
Alisa B. Bahl
- Sección:
Strategies in Behavioral change
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 742638
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Enlace directo