- per = ("primavera 2014")
- Artículo:
Teaching Tip: Use Plus-Minus-Interesting (PMI) Exercises to Encourage Student Reflection . . . Inside front cover
- Autor:
Monica H. Lamm
Catherine E. Brewer
- Página:
64
- Publicación:
Chemical engineering education
- Volúmen:
48
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 2014
- ISSN:
00092749
- SrcID:
00092479-2014-02.txt
- Documento número 77299
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical Engineering at The University of Alberta
- Autor:
Lucy Nolan
Fraser Forbes
Ken Cadien
- Página:
66
- Publicación:
Chemical engineering education
- Volúmen:
48
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 2014
- ISSN:
00092749
- SrcID:
00092479-2014-02.txt
- Documento número 77300
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Class and Home Problems: Modeling of an Industrial Anaerobic Digester: A Case Study for Undergraduate Students
- Autor:
Ignacio Durruty
María A. Ayude
- Página:
71
- Publicación:
Chemical engineering education
- Volúmen:
48
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 2014
- ISSN:
00092749
- SrcID:
00092479-2014-02.txt
- Documento número 77301
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From Process Development to Manufacturing: Lab-intensive Courses in Downstream Bioprocessing
- Autor:
Gary L. Gilleskie
Baley A. Reeves
- Página:
79
- Publicación:
Chemical engineering education
- Volúmen:
48
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 2014
- ISSN:
00092749
- SrcID:
00092479-2014-02.txt
- Documento número 77302
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Application of Plagiarism Screening Software in the Chemical Engineering Curriculum
- Autor:
Matthew E. Cooper
Lisa G. Bullard
- Página:
90
- Publicación:
Chemical engineering education
- Volúmen:
48
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 2014
- ISSN:
00092749
- SrcID:
00092479-2014-02.txt
- Documento número 77303
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Enlace directo