1. vol = "17"
Se encontraron 11220 resultados.
Autor:

Belinda Druker

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

1

Periodo:

Febrero 1996

ISSN:

01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues

SrcID:

01430343-1996-01.txt

  • Documento número 1634486
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Cross Cultural Comparison Of Eriksonian Psychosocial Development: Chinese And Australian Children

Autor:

Wei Wang

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

1

Periodo:

Febrero 1996

ISSN:

01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues

SrcID:

01430343-1996-01.txt

  • Documento número 1634487
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Longitudinal Study Of Three Cases Of Gender Identity Disorder Of Childhood Successfully Resolved In The School Setting

Autor:

Alison Soutter

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

1

Periodo:

Febrero 1996

ISSN:

01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues

SrcID:

01430343-1996-01.txt

  • Documento número 1634488
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Gender Related Learning Style Patterns Of Middle School Pupils

Autor:

Joyce Hickson

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

1

Periodo:

Febrero 1996

ISSN:

01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues

SrcID:

01430343-1996-01.txt

  • Documento número 1634489
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Relationships Between Boys’ And Girls’ Nonverbal Ability And Mathematical Achievement

Autor:

Terje Manger

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

1

Periodo:

Febrero 1996

ISSN:

01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues

SrcID:

01430343-1996-01.txt

  • Documento número 1634490
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo