- vol = "17"
- Artículo:
The Differential Validity Of Standardized Achievement Tests For Special Education Placement Purposes: Results And Implications Of A Zimbabwean Study
- Autor:
Elias Mpofu
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1996
- ISSN:
01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues
- SrcID:
01430343-1996-01.txt
- Documento número 1634491
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quality In Education According To The Teachings Of Deming And Feuerstein
- Autor:
Myron Tribus
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1996
- ISSN:
01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues
- SrcID:
01430343-1996-01.txt
- Documento número 1634492
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The School Assistance Center: An Alternative Model For The Delivery Of School Psychological Services
- Autor:
Jess E. House
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1996
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1996-02.txt
- Documento número 1634493
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation Of The Boy’s Town Motivation System In A US School Setting
- Autor:
Joseph Hendrickson
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1996
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1996-02.txt
- Documento número 1634494
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Perceived Family And School Social Environmental And Their Relationships To African Adolescents’ Self Concepts
- Autor:
Mzobanzi M. Mboya
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1996
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1996-02.txt
- Documento número 1634495
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- 1-5
- ...
- 11135-11139
- 11140-11144
- 11145-11149
- 11150-11154
- 11155-11159
- 11160-11164
- 11165-11169
- 11170-11174
- 11175-11179
- 11180-11184
- ...
- 11220