1. vol = "17"
Se encontraron 11220 resultados.
Artículo:

The Differential Validity Of Standardized Achievement Tests For Special Education Placement Purposes: Results And Implications Of A Zimbabwean Study

Autor:

Elias Mpofu

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

1

Periodo:

Febrero 1996

ISSN:

01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues

SrcID:

01430343-1996-01.txt

  • Documento número 1634491
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Quality In Education According To The Teachings Of Deming And Feuerstein

Autor:

Myron Tribus

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

1

Periodo:

Febrero 1996

ISSN:

01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues

SrcID:

01430343-1996-01.txt

  • Documento número 1634492
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The School Assistance Center: An Alternative Model For The Delivery Of School Psychological Services

Autor:

Jess E. House

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

Mayo 1996

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1996-02.txt

  • Documento número 1634493
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluation Of The Boy’s Town Motivation System In A US School Setting

Autor:

Joseph Hendrickson

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

Mayo 1996

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1996-02.txt

  • Documento número 1634494
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Perceived Family And School Social Environmental And Their Relationships To African Adolescents’ Self Concepts

Autor:

Mzobanzi M. Mboya

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

Mayo 1996

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1996-02.txt

  • Documento número 1634495
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo