1. vol = "17"
Se encontraron 11220 resultados.
Artículo:

Evidence-based interventions in school psychology: conceptual foundations of the procedural and coding manual of division 16 and the society for the study of school psychology task force

Autor:

Thomas R. Kratowich

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

17

Número:

4

Periodo:

Invierno 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-04.txt

  • Documento número 1634760
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evidence-based interventions in school psychology: An illustration of task force coding criteria using single-participant research design

Autor:

Elisa Steele Shernoff

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

17

Número:

4

Periodo:

Invierno 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-04.txt

  • Documento número 1634761
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evidence-based interventions in school psychology: an illustration of task force coding criteria using group-based research design

Autor:

Gretchen Lewis-Snyder

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

17

Número:

4

Periodo:

Invierno 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-04.txt

  • Documento número 1634762
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evidence-based interventions in school psychology: opportunities, challenges, and cautions

Autor:

Sandra L. Christenson

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

17

Número:

4

Periodo:

Invierno 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-04.txt

  • Documento número 1634763
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluating evidence-based interventions in school psychology

Autor:

Joseph A. Durlak

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

17

Número:

4

Periodo:

Invierno 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-04.txt

  • Documento número 1634764
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Enlace directo