- isn = "09388982"
- Artículo:
Recent advances in instructional research for students with learning disabilities: an overview
- Autor:
Russel Gersten
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-03.txt
- Documento número 1569556
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Preparing students with learning disabilities to participate in inclusive classrooms
- Autor:
Lisa E. Monda-Amaya
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-03.txt
- Documento número 1569557
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of process writing instruction on three 2nd-grade students with different achievement profiles
- Autor:
Nina Zaragoza
Sharon Vaugh
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1634216
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of teacher training and implementation of two methods for improving the comprehension skills of students with learning disabilities
- Autor:
Effie P. M. Simmonds
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1634217
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Test Selection efficacy in the diagnostic confirmation and subtyping of children with dyslexia
- Autor:
Peggy T. Ackerman
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1634218
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo