- sec = "E-Learning"
- Artículo:
An Interactive Computer Program To Help Students Learn Molecular Symmetry Elements and Operations
- Autor:
David E. Meyer
Andrew L. Sargent
- Página:
1551
- Sección:
JCE WebWare: Web-Based Learning Aids
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-09.txt
- Documento número 1139232
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The van der Waals Equation of State and the Law of Corresponding States: A Spreadsheet Experiment
- Autor:
H. M. Schaink
P. Venema
- Página:
2030
- Sección:
JCE WebWare: Web-Based Learning Aids
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2007 ISN1 00219584
- SrcID:
00219584-2007-12.txt
- Documento número 1139341
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quantum Chemistry: Restricted Hartree-Fock SCF Calculations Using Microsoft Excel
- Autor:
Taylor R. Page
Cortney A. Boots
Mark A. Freitag
- Página:
159
- Sección:
JCE WebWare: Web-Based Learning Aids
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
1
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-01.txt
- Documento número 1139386
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The van der Waals Equation of State and the Law of Corresponding States: A Spreadsheet Experiment
- Autor:
H. M. Schaink
P. Venema
- Página:
2030
- Sección:
JCE WebWare: Web-Based Learning Aids
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2007 ISN1 00219584
- SrcID:
00219584-2007-12.txt
- Documento número 743904
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:05 a. m.
- Enlace directo
- Autor:
David P. Pursell
- Página:
1219
- Sección:
Adapting to Student Learning Styles: Engaging Students with Cell Phone Technology in Organic Chemistry Instruction
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-10.txt
- Documento número 247627
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Enlace directo