- importsource = "03054985-2009-03.txt"
- Artículo:
Professional learning communities and teacher well-being? A comparative analysis of primary schools in England and Finland.Citation
- Autor:
Webb, Rosemary
Vulliamy, Graham
Sarja, Anneli
Hamalainen, Seppo
Poikonen, Pirjo-Liisa.
- Página:
405
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
junio-2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-03.txt
- Documento número 332974
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Well-being in schools: empirical measure, or politician's dream?Citation
- Autor:
Coleman, John.
- Página:
281
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
junio-2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-03.txt
- Documento número 1231890
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Positive education: positive psychology and classroom interventions.Citation
- Autor:
Seligman, Martin E. P.
Ernst, Randal M.
Gillham, Jane
Reivich, Karen
Linkins, Mark.
- Página:
293
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
junio-2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-03.txt
- Documento número 1231891
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An evaluation of the Social and Emotional Aspects of Learning (SEAL) programme: promoting positive behaviour, effective learning and well-being in primary school children.Citation
- Autor:
Hallam, Susan.
- Página:
313
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
junio-2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-03.txt
- Documento número 1231892
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The role of pre-school quality in promoting resilience in the cognitive development of young children.Citation
- Autor:
Hall, James
Sylva, Kathy
Melhuish, Edward
Sammons, Pam
Siraj-Blatchford, Iram
Taggart, Brenda.
- Página:
331
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
junio-2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-03.txt
- Documento número 1231893
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo