1. importsource = "03054985-2009-03.txt"
Se encontraron 24 resultados.
Artículo:

Professional learning communities and teacher well-being? A comparative analysis of primary schools in England and Finland.Citation

Autor:

Webb, Rosemary

Vulliamy, Graham

Sarja, Anneli

Hamalainen, Seppo

Poikonen, Pirjo-Liisa.

Página:

405

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

3

Periodo:

junio-2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-03.txt

  • Documento número 332974
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Well-being in schools: empirical measure, or politician's dream?Citation

Autor:

Coleman, John.

Página:

281

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

3

Periodo:

junio-2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-03.txt

  • Documento número 1231890
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Positive education: positive psychology and classroom interventions.Citation

Autor:

Seligman, Martin E. P.

Ernst, Randal M.

Gillham, Jane

Reivich, Karen

Linkins, Mark.

Página:

293

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

3

Periodo:

junio-2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-03.txt

  • Documento número 1231891
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An evaluation of the Social and Emotional Aspects of Learning (SEAL) programme: promoting positive behaviour, effective learning and well-being in primary school children.Citation

Autor:

Hallam, Susan.

Página:

313

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

3

Periodo:

junio-2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-03.txt

  • Documento número 1231892
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The role of pre-school quality in promoting resilience in the cognitive development of young children.Citation

Autor:

Hall, James

Sylva, Kathy

Melhuish, Edward

Sammons, Pam

Siraj-Blatchford, Iram

Taggart, Brenda.

Página:

331

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

3

Periodo:

junio-2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-03.txt

  • Documento número 1231893
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
  • Enlace directo