- per = ("JANUARY - FEBRUARY 2003")
- Artículo:
Innovative evaluation:Creating speed and efficiency in your level 3 evaluation processes.
- Autor:
Thomas Riley
Holly Davani
Pat Chason
Ken Findley
Dale Druyor
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
43
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY – FEBRUARY 2003
- SrcID:
2003-01TEC.txt
- Documento número 1487296
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:47 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Prioritizing training to maximize results:The 3 box system.
- Autor:
Paul Kearns
- Página:
45
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
43
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY – FEBRUARY 2003
- SrcID:
2003-01TEC.txt
- Documento número 1487297
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:47 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Lessons learned:20 key to successful training performance improvement.
- Autor:
Dean R. Spitzer
- Página:
50
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
43
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY – FEBRUARY 2003
- SrcID:
2003-01TEC.txt
- Documento número 1487298
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:47 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Optimizing human performance:An introduction to the HPT method.
- Autor:
Edward W. Schneider
- Página:
54
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
43
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY – FEBRUARY 2003
- SrcID:
2003-01TEC.txt
- Documento número 1487299
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:47 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Human performance improvement:Lessons to be learned from quality improvement.
- Autor:
Paul A. Hummel
- Página:
59
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
43
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY – FEBRUARY 2003
- SrcID:
2003-01TEC.txt
- Documento número 1487300
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:47 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:47 a. m.
- Enlace directo