- isn = "09388982"
- Artículo:
Clinical Assessment Of Early Mathematics Disabilities: Adding Up The Research Findings
- Autor:
Nancy C. Jordan
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1995
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1995-01.txt
- Documento número 1634284
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Differentiating Low Achieving Students: Thoughts On Setting The Record Straight, More Than Years Ago
- Autor:
Bod Algozzine
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
10
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1995-03.txt
- Documento número 1634285
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Setting The Record Straight On Learning Disability And Low Achievement, The Tortuous Path Of Ideology; As Part A Large Research Agenda Related To Assessment And Intervention In The Area Of Learning Disabilities
- Autor:
Kenneth A. Kavala
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
10
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1995-03.txt
- Documento número 1634286
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Multicultural Issues And Attention Deficit Disorders; Present A Wide Range Of Challenges, Problems, And Opportunities For Educators Due To Their Diverse Back Grounds, Learning Styles, And Unique Assessment Needs
- Autor:
James V. Wright
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
10
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1995-03.txt
- Documento número 1634287
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Legal Protections For Individuals With Learning Disabilities; To Insure That Students With Learning Disabilities Receive Appropriate Services, School Personnel, Parents, And Students Advocates Must Be Knowledgeable About The Legal Rights And Protections That Pertain To These Students
- Autor:
Rhia Robert
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
10
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1995-03.txt
- Documento número 1634288
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo