1. importsource = "00131784-2006-04.txt"
Se encontraron 54 resultados.
Artículo:

Differentiating for Tweens

Autor:

Rick Wormeli

Resumen:

Five teaching strategies can provide adolescents with multiple pathways to learning

Página:

14

Sección:

Teaching the tweens

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

7

Periodo:

April 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-04.txt

  • Documento número 840734
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mayhem in the Middle

Guess Again

Sub título:

Why We Should Shift to K–8

Will Changing the Grades Save Middle-Level Education?

Autor:

Cheri Pierson Yecke

James Beane

Richard Lipka

Resumen:

Fewer behavior problems and more concentration on learning are two reasons that K–8 schools work, this author contends

Blaming unsatisfactory student achievement on the middle school concept is a case of mistaken identity, suggest these authors

Página:

20     

26

Sección:

Teaching the tweens

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

7

Periodo:

April 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-04.txt

  • Documento número 840735
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Leading Adolescents to Mastery

Autor:

Sue Kenkel

Steve Hoelscher

Teri West

Resumen:

Middle school students learn the benefits of not being able to turn in substandard work

Página:

33

Sección:

Teaching the tweens

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

7

Periodo:

April 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-04.txt

  • Documento número 840736
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Stories from Tween Classrooms

Autor:

Bruce Morgan

Deb Odom

Resumen:

Close-up looks at classes reveal differences in maturity within and across grades

Página:

38

Sección:

Teaching the tweens

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

7

Periodo:

April 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-04.txt

  • Documento número 840737
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Resolving the Confidence Crisis

Autor:

Terri Apter

Resumen:

What self-doubting middle school students need instead of praise

Página:

42

Sección:

Teaching the tweens

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

7

Periodo:

April 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-04.txt

  • Documento número 840738
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
  • Enlace directo