- importsource = "03054985-2009-03.txt"
- Artículo:
Academic resilience and academic buoyancy: multidimensional and hierarchical conceptual framing of causes, correlates and cognate constructs.Citation
- Autor:
Martin, Andrew J.
Marsh, Herbert W..
- Página:
353
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
junio-2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-03.txt
- Documento número 1231894
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Changing the subject: the educational implications of developing emotional well-being.Citation
- Autor:
Ecclestone, Kathryn
Hayes, Dennis.
- Página:
371
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
junio-2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-03.txt
- Documento número 1231895
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Incentives, choice, education and well-being.Citation
- Autor:
Schwartz, Barry.
- Página:
391
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
junio-2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-03.txt
- Documento número 1231896
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Professional learning communities and teacher well-being? A comparative analysis of primary schools in England and Finland.Citation
- Autor:
Webb, Rosemary
Vulliamy, Graham
Sarja, Anneli
Hamalainen, Seppo
Poikonen, Pirjo-Liisa.
- Página:
405
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
junio-2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-03.txt
- Documento número 1231897
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo