1. importsource = "03054985-2009-03.txt"
Se encontraron 24 resultados.
Artículo:

Academic resilience and academic buoyancy: multidimensional and hierarchical conceptual framing of causes, correlates and cognate constructs.Citation

Autor:

Martin, Andrew J.

Marsh, Herbert W..

Página:

353

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

3

Periodo:

junio-2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-03.txt

  • Documento número 1231894
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Changing the subject: the educational implications of developing emotional well-being.Citation

Autor:

Ecclestone, Kathryn

Hayes, Dennis.

Página:

371

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

3

Periodo:

junio-2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-03.txt

  • Documento número 1231895
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Incentives, choice, education and well-being.Citation

Autor:

Schwartz, Barry.

Página:

391

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

3

Periodo:

junio-2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-03.txt

  • Documento número 1231896
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Professional learning communities and teacher well-being? A comparative analysis of primary schools in England and Finland.Citation

Autor:

Webb, Rosemary

Vulliamy, Graham

Sarja, Anneli

Hamalainen, Seppo

Poikonen, Pirjo-Liisa.

Página:

405

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

3

Periodo:

junio-2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-03.txt

  • Documento número 1231897
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
  • Enlace directo