- isn = "09388982"
- Artículo:
Community-based early reading intervention for at-risk first graders
- Autor:
Patricia F. Vadasy
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1997
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1997-01.txt
- Documento número 1634314
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation of an individualized, context-based social skills training program for children with learning disabilities
- Autor:
Judith Wiener
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1997
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1997-01.txt
- Documento número 1634315
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Transfer of decoding skills to a literature basal
- Autor:
Vicki E. Snider
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1997
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1997-01.txt
- Documento número 1634316
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessing the personal and social status of students with learning disabilities
- Autor:
Tanis Bryan
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1997
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1997-01.txt
- Documento número 1634317
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Building a knowledge base on culturally diverse students with learning disabilities: The need to enrich research with a sociocultural perspective
- Autor:
Alfredo J. Articles
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
12
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1997
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1997-02.txt
- Documento número 1634318
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo