- isn = "09388982"
- Artículo:
Sam Kirk: the man who made education special
- Autor:
Esther H. Minskoff
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-01.txt
- Documento número 1634334
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Samuel Kirk’s legacy to teaching reading;: the past speaks to the present
- Autor:
Cnadace S. Bos, Sharon Vaughn
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-01.txt
- Documento número 1634335
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Grounding interventions for students with learning disabilities in “Powerful Ideas”
- Autor:
Donald D. Deshler
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-01.txt
- Documento número 1634336
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Dr. Samuel A. Kirk: the complete professor
- Autor:
Nancy Mather
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-01.txt
- Documento número 1634337
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
First-grade effects of teacher-led phonological activities in kindergarten for children with mild disabilities: a follow-up study
- Autor:
Rollanda E. O’Connor
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-01.txt
- Documento número 1634338
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo