- importsource = "00131784-2006-04.txt"
- Artículo:
Help Us Make the 9th Grade Transition
- Autor:
Kathleen Cushman
- Resumen:
Ninth graders tell how teachers can ease students' way into the world of high school
- Página:
47
- Sección:
Teaching the tweens
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
7
- Periodo:
April 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-04.txt
- Documento número 840739
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Writer for Tweens at Heart
- Sub título:
A Conversation with Louis Sachar
- Autor:
Kathy Checkley
- Resumen:
The author of Holes talks about the sophistication, innocence, and promise of the kids he writes for
- Página:
54
- Sección:
Teaching the tweens
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
7
- Periodo:
April 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-04.txt
- Documento número 840740
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Relevance of Young Adult Literature
- Autor:
B. Joyce Stallworth
- Resumen:
Young adult novels address tough life issues and encourage the reluctant to read
- Página:
59
- Sección:
Teaching the tweens
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
7
- Periodo:
April 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-04.txt
- Documento número 840741
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Welcome to the House System
- Autor:
Daniel G. Green
- Resumen:
A school finds a way to connect students, build spirit, and reduce bullying
- Página:
64
- Sección:
Teaching the tweens
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
7
- Periodo:
April 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-04.txt
- Documento número 840742
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How Tweens View Single-Sex Classes
- Autor:
Frances R. Spielhagen
- Resumen:
Students talk about some benefits—and some drawbacks—of single-sex classes
- Página:
68
- Sección:
Teaching the tweens
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
7
- Periodo:
April 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-04.txt
- Documento número 840743
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo