1. importsource = "00222437-2005-02.txt"
Se encontraron 53 resultados.
Artículo:

Do Strategic Conclusions Depend on How Price Is Defined in Models of Distribution Channels?

Autor:

Rajeev K. Tyagi

Resumen:

Models of distribution channels have defined retailer and manufacturer pricing decision variables in different ways, such as absolute retail price or absolute retail margin and absolute manufacturer price or absolute manufacturer margin

Página:

228

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

42

Número:

2

Periodo:

May 2005

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2005-02.txt

  • Documento número 652160
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Cross-Selling Sequentially Ordered Products: An Application to Consumer Banking Services

Autor:

Shibo Li

Baohong Sun

Ronald T. Wilcox

Resumen:

Customers have predictable life cycles. As a result of these life cycles, firms that sell multiple products or services frequently observe that, in general, certain items are purchased before others. This predictable phenomenon provides opportunities for firms to cross-sell additional products and services to existing customers

Página:

233

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

42

Número:

2

Periodo:

May 2005

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2005-02.txt

  • Documento número 652161
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Customer Relationship Management: A Fad or a Field?

Autor:

Jeff Tanner

Naveen Donthu

Meryl P. Gardner

Sandeep Krishnamurthy

Stephanie Noble

Resumen:

Reviews several books about customer relationship management. "Why CRM Doesn't Work: How to Win by Letting Customers Manage the Relationship

Página:

240

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

42

Número:

2

Periodo:

May 2005

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2005-02.txt

  • Documento número 652162
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Econometric models for marketing decisions

Autor:

Dick R. Wittink

Página:

1

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

42

Periodo:

February 2005

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2005-02.txt

  • Documento número 533137
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:12:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:12:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

On the use of econometric models for policy simulation in marketing

Autor:

Philip Hans Franses

Página:

4

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

42

Periodo:

February 2005

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2005-02.txt

  • Documento número 533138
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:12:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:12:53 a. m.
  • Enlace directo