- sec = ("Teacher development")
- Artículo:
Teaching through literature
- Autor:
Premakuri Dheram
- Resumen:
Fashions her trainees into facilitators
- Página:
52
- Sección:
Teacher development
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
64
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2009-05.txt
- Documento número 628186
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:31 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:31 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Organized cooperation
- Resumen:
Chunmei Yan demonstrates the usefulness of seminars for teacher development in China
- Página:
50
- Sección:
Teacher development
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
57
- Periodo:
Julio 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-07.txt
- Documento número 518780
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:10:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:10:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
THE VALUE OF VULNERABILITY
- Autor:
Lise Cyrenne
- Resumen:
Thinks teachers need to use their own experiences to help their students
- Página:
54
- Sección:
TEACHER DEVELOPMENT
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
67
- Periodo:
Marzo 2010
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2010-02.txt
- Documento número 704308
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
TEACHER PLUS
- Autor:
Sue Leather
- Resumen:
Begins a new series by explaining how teachers can become trainers
- Página:
57
- Sección:
TEACHER DEVELOPMENT
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
67
- Periodo:
Marzo 2010
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2010-02.txt
- Documento número 704309
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
IN PRAISE OF CREATIVITY 2
- Autor:
Chaz Pugliese
- Resumen:
Suggests ways in which we can all be more creative in our classrooms
- Página:
59
- Sección:
TEACHER DEVELOPMENT
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
67
- Periodo:
Marzo 2010
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2010-02.txt
- Documento número 704310
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:43 a. m.
- Enlace directo