- isn = "09388982"
- Artículo:
Word processing tools for students with learning disabilities: a comparison of strategies to increase text entry speed
- Autor:
Rena B. Lewis
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-02.txt
- Documento número 1634344
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The preferences of middle school students for homework adaptations made by general education teachers
- Autor:
Janet S. Nelson
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-02.txt
- Documento número 1634345
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Moving validated instructional practices into the classroom: learning from examples about the rough road to success
- Autor:
C. Addison Stone
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-03.txt
- Documento número 1634346
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Researchers and teachers working together to adapt instruction for diverse learners
- Autor:
Douglas Fuchs
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-03.txt
- Documento número 1634347
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Constructing more meaningful relationships in the classroom: mnemonic research into practice
- Autor:
Margo A. Mastropieri
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-03.txt
- Documento número 1634348
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo