- isn = "09388982"
- Artículo:
Effects of goal and test-taking strategies on the computation performance of students with learning disabilities
- Autor:
Keith W. Whinnery
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-04.txt
- Documento número 1569451
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Rhyming skills: differentiating among mildly mentally retarded, learning disabled, and normally achieving students
- Autor:
Marcia S. Scott
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-04.txt
- Documento número 1569452
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cognitive strategy instruction and mathematical problem-solving performance of students with learning disabilities
- Autor:
Marjorie Montague
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-04.txt
- Documento número 1569453
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Peer-mediated reading instruction in special education resource rooms
- Autor:
Patricia G. Mathes
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-04.txt
- Documento número 1569454
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Dropouts with learning disabilities: what happens to them as young adults?
- Autor:
Patricia L. Stillington
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-04.txt
- Documento número 1569455
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo