- vol = "16"
- Artículo:
WISC-III predictors of academic achievement for children with learning disabilities: Are global and factor scores comparable?
- Autor:
James B Hale
Catherine A Fiorello
Jack A Kavanagh
Jo-Ann B Hoeppner
Rebecca A Gaither
- Página:
31
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-01.txt
- Documento número 424308
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating the relationship between training type and treatment integrity
- Autor:
Heather E Sterling-Turner
T Steuart Watson
Mark Wildmon
Carrie Watkins
- Página:
56
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-01.txt
- Documento número 424309
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Perceived social support by children with characteristics of attention-deficit/hyperactivity disorder
- Autor:
Michelle Kilpatrick Demaray
Stephen N Elliott
- Página:
68
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-01.txt
- Documento número 424310
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Program evaluation using hierarchical linear modeling with curriculum-based measurement reading probes
- Autor:
Scott A Stage
- Página:
91
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-01.txt
- Documento número 424311
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Rediscovering reality: Considering what works in the classroom
- Autor:
William J Matthews
Shannon Kay
- Página:
113
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-01.txt
- Documento número 424312
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo