1. vol = "16"
Se encontraron 8349 resultados.
Artículo:

WISC-III predictors of academic achievement for children with learning disabilities: Are global and factor scores comparable?

Autor:

James B Hale

Catherine A Fiorello

Jack A Kavanagh

Jo-Ann B Hoeppner

Rebecca A Gaither

Página:

31

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

primavera 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-01.txt

  • Documento número 424308
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Investigating the relationship between training type and treatment integrity

Autor:

Heather E Sterling-Turner

T Steuart Watson

Mark Wildmon

Carrie Watkins

Página:

56

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

primavera 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-01.txt

  • Documento número 424309
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Perceived social support by children with characteristics of attention-deficit/hyperactivity disorder

Autor:

Michelle Kilpatrick Demaray

Stephen N Elliott

Página:

68

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

primavera 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-01.txt

  • Documento número 424310
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Program evaluation using hierarchical linear modeling with curriculum-based measurement reading probes

Autor:

Scott A Stage

Página:

91

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

primavera 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-01.txt

  • Documento número 424311
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Rediscovering reality: Considering what works in the classroom

Autor:

William J Matthews

Shannon Kay

Página:

113

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

primavera 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-01.txt

  • Documento número 424312
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo