- sec = ("Teacher development")
- Artículo:
Prepare yourself for class
- Resumen:
Paul Bress suggests you prepare your mind as well as your materials
- Página:
54
- Sección:
Teacher development
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 1036649
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Watching and being watched
- Autor:
Daniel Barber
- Resumen:
wants to make observation rewarding for both observer and observed
- Página:
52
- Sección:
Teacher development
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
56
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-03.txt
- Documento número 1036669
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving through integrated workshops
- Autor:
Emilce Vela
- Resumen:
describes a teacher training project
- Página:
54
- Sección:
Teacher development
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
56
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-03.txt
- Documento número 1036670
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Organized cooperation
- Resumen:
Chunmei Yan demonstrates the usefulness of seminars for teacher development in China
- Página:
50
- Sección:
Teacher development
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
57
- Periodo:
Julio 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-04.txt
- Documento número 1036693
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Variety is the Spice of input
- Autor:
Nick Baguley
- Resumen:
Investigates how teacher training routines can be made more interesting
- Página:
54
- Sección:
Teacher development
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
61
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2009-02.txt
- Documento número 1036740
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:13 a. m.
- Enlace directo