- vol = "16"
- Artículo:
Teachers' perceptions of their relationships with students: Effects of child age, gender, and ethnicity of teachers and children
- Autor:
Elizabeth W Saft
Robert C Pianta
- Página:
125
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 424313
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The sequential introduction of compliance training components with elementary-aged children in general education classroom settings
- Autor:
Alisha D Ford
D Joe Olmi
Ron P Edwards
Daniel H Tingstrom
- Página:
142
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 424314
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Social skill training in an integrated preschool program
- Autor:
Hindi M Guglielmo
Georgiana Shick Tryon
- Página:
158
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 424315
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessing the social validity of behavioral interventions: A review of treatment acceptability measures
- Autor:
Cindy A Finn
Ingrid E Sladeczek
- Página:
176
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 424316
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A multiple-sequence variant of the multiple-baseline design: A strategy for analysis of sequence effects and treatment comparison
- Autor:
George H Noell
Frank M Gresham
- Página:
207
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 424317
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo