- isn = "09388982"
- Artículo:
Modifying the Lubach way to Reading program for use with adolescents with LDs
- Autor:
Mary E. Curtis
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-01.txt
- Documento número 1569461
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Increasing strategic reading practice with Peabody classwide peer tutoring
- Autor:
Patricia G. Mathes
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-01.txt
- Documento número 1569462
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning disabilities: a field in danger of extinction?
- Autor:
Nancy Mather
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-01.txt
- Documento número 1569463
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What The Education Research Agenda Should Look Like In The Year 2000
- Autor:
Barbara K. Keogh
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-02.txt
- Documento número 1569464
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Setting The Record Straight On Learning Disabilities And Low Achievement: Implications For Policymaking
- Autor:
Kennth A. Kavale
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-02.txt
- Documento número 1569465
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo