- importsource = "00178012-2002-05.txt"
- Artículo:
Disruptive Change: When Trying Harder Is Part of the Problem. When a company faces a major disruption in its markets, it often views the situation in singular terms: either as a strong threat or an independent opportunity. But that's usually wrong. Learn how to arrive at an organizational framing that makes good use of the adrenaline a threat produces as well as the creativity an opportunity affords.
- Autor:
Clark Gilbert
Joseph L. Bower
- Página:
94
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-05.txt
- Documento número 1545192
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:09 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:09 a. m.
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- Artículo:
Tool, Kit. Read a Plant-Fast. You can tell a lot about a factory in a short visit, if you know what to look for. Use the Rapid Plant Assessment tool, along with information gained from visual cues and employees' input during a plant tour, to rate your own plant, a competitor's, or an acquisition target's.
- Autor:
R. Eugene Goodson
- Página:
105
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-05.txt
- Documento número 1545193
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:09 a. m.
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- Artículo:
A Test for the Fainthearted. Just a few years ago, it seemed that anyone could become an entrepreneur. But the economic downturn has changed that. Now it's time for would-be entrepreneurs to ask themselves those tough but clarifying questions to determine if they have what it takes to do the job.
- Autor:
Walter Kuemmerle
- Página:
122
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-05.txt
- Documento número 1545194
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:09 a. m.
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- Artículo:
Strategic Humor. The Information Age. George Abbott, Roy Delgado, Mark Litzler, Scott Arthur Masear and PC Vey poke fun at information sharing and just who decides what to share.
- Página:
84
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-05.txt
- Documento número 1545195
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- Artículo:
2001 McKinsey Awards. HBR announces the winners of the 2001 McKinsey Awards.
- Página:
102
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-05.txt
- Documento número 1545196
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:09 a. m.
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