1. isn = "09388982"
Se encontraron 274 resultados.
Artículo:

Teaching Problem Learners Revision Skills And Sensitivity To Audience Through Two Instructional Modes: Student Teacher Versus Student-Student Interactive Dialogue

Autor:

Bernice Y. L. Wong

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

9

Número:

2

Periodo:

Primavera 1994

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1994-02.txt

  • Documento número 1569466
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Phenomenology Of Depression Among Students With And Without Learning Disabilities: More Similar Than Different

Autor:

John W. Maag

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

9

Número:

2

Periodo:

Primavera 1994

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1994-02.txt

  • Documento número 1569467
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Is The Mainstream A More Appropriate Educational Setting For Randy? A Case Study Of One Student With Learning Disabilities

Autor:

Naomi Zigmond

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

9

Número:

2

Periodo:

Primavera 1994

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1994-02.txt

  • Documento número 1569468
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Curriculum And Isntructural Issues In Teaching Secondary Students With Learning Disabilities

Autor:

Herbert J. Rieth

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

9

Número:

2

Periodo:

Primavera 1994

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1994-02.txt

  • Documento número 1569469
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reading And Listening Comprehension On College Students With Developmental Dyslexia

Autor:

Ludwig Mossberg

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

9

Número:

3

Periodo:

Verano 1994

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1994-03.txt

  • Documento número 1569470
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo