- per = ("JANUARY 2005")
- Artículo:
Pubic culture and public understanding of genetics
- Sub título:
A focus group study
- Autor:
Benjamin R. Bates
- Página:
47
- Sección:
Papers
- Publicación:
Public Understanding Of Science
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
January 2005
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2005-01.txt
- Documento número 844025
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gene week
- Sub título:
A novel way of consulting the public
- Autor:
Mairi Levitt
Kate Weiner
John Goodacre
- Página:
67
- Sección:
Papers
- Publicación:
Public Understanding Of Science
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
January 2005
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2005-01.txt
- Documento número 844026
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Imagining nanotechnology
- Autor:
George Gaskell
Toby Ten Eych
Jonathan Jackson
- Resumen:
Cultural support for technological innovation in Europe and the United States
- Página:
81
- Sección:
Research note
- Publicación:
Public Understanding Of Science
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
January 2005
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2005-01.txt
- Documento número 844027
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interaction and interactives
- Autor:
Christian Heath
Kirk vom Lehn
Jonathan Osborne
- Resumen:
Collaboration and participation with computer-based exhibits
- Página:
91
- Sección:
Practical perspectives
- Publicación:
Public Understanding Of Science
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
January 2005
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2005-01.txt
- Documento número 844028
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Courses in science writing as literature
- Autor:
Mark Littmann
- Página:
103
- Sección:
Practical perspectives
- Publicación:
Public Understanding Of Science
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
January 2005
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2005-01.txt
- Documento número 844029
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Enlace directo