- sec = ("Teacher development")
- Artículo:
Wouldn’t it be lovely
- Autor:
Sandee Thompson
- Resumen:
Champions the creation of a special staffroom
- Página:
52
- Sección:
Teacher development
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
63
- Periodo:
Julio 2009
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2009-04.txt
- Documento número 1036774
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching through literature
- Autor:
Premakuri Dheram
- Resumen:
Fashions her trainees into facilitators
- Página:
52
- Sección:
Teacher development
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
64
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2009-05.txt
- Documento número 1036788
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
THE VALUE OF VULNERABILITY
- Autor:
Lise Cyrenne
- Resumen:
Thinks teachers need to use their own experiences to help their students
- Página:
54
- Sección:
TEACHER DEVELOPMENT
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
67
- Periodo:
Marzo 2010
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2010-02.txt
- Documento número 1036833
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
TEACHER PLUS
- Autor:
Sue Leather
- Resumen:
Begins a new series by explaining how teachers can become trainers
- Página:
57
- Sección:
TEACHER DEVELOPMENT
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
67
- Periodo:
Marzo 2010
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2010-02.txt
- Documento número 1036834
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
IN PRAISE OF CREATIVITY 2
- Autor:
Chaz Pugliese
- Resumen:
Suggests ways in which we can all be more creative in our classrooms
- Página:
59
- Sección:
TEACHER DEVELOPMENT
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
67
- Periodo:
Marzo 2010
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2010-02.txt
- Documento número 1036835
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:13 a. m.
- Enlace directo