1. per = ("Enero-Febrero 2002")
Se encontraron 425 resultados.
Artículo:

Child Emotionality and Maternal Responsiveness as Predictors of Reunion Behaviors in the Strange Situation: Links Mediated and Unmediated by Separation Distress

Autor:

Grazyna Kochanska

Katherine C. Coy

Página:

228

Publicación:

Child Development

Volúmen:

73

Número:

1

Periodo:

EneroFebrero 2002

ISSN:

00093920

SrcID:

00093920-2002-01.txt

  • Documento número 967951
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Adolescents' Working Models and Styles for Relationships with Parents, Friends, and Romantic Partners

Autor:

Wyndol Furman

Valerie A. Simon

Laura Shaffer

Página:

241

Publicación:

Child Development

Volúmen:

73

Número:

1

Periodo:

EneroFebrero 2002

ISSN:

00093920

SrcID:

00093920-2002-01.txt

  • Documento número 967952
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Parenting and Development of One-Year-Olds: Links with Parental, Contextual, and Child Characteristics

Autor:

Hedwig J. A. van Bakel

J. Marianne Riksen-Walraven

Página:

256

Publicación:

Child Development

Volúmen:

73

Número:

1

Periodo:

EneroFebrero 2002

ISSN:

00093920

SrcID:

00093920-2002-01.txt

  • Documento número 967953
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Unique and Protective Contributions of Parenting and Classroom Processes to the Adjustment of African American Children Living in Single-Parent Families

Autor:

Gene H. Brody

Shannon Dorsey

Rex Forehand

Página:

274

Publicación:

Child Development

Volúmen:

73

Número:

1

Periodo:

EneroFebrero 2002

ISSN:

00093920

SrcID:

00093920-2002-01.txt

  • Documento número 967954
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Are Effective Teachers Like Good Parents? Teaching Styles and Student Adjustment in Early Adolescence

Autor:

Kathryn R. Wentzel

Página:

287

Publicación:

Child Development

Volúmen:

73

Número:

1

Periodo:

EneroFebrero 2002

ISSN:

00093920

SrcID:

00093920-2002-01.txt

  • Documento número 967955
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
  • Enlace directo