- per = ("Enero-Febrero 2002")
- Artículo:
Child Emotionality and Maternal Responsiveness as Predictors of Reunion Behaviors in the Strange Situation: Links Mediated and Unmediated by Separation Distress
- Autor:
Grazyna Kochanska
Katherine C. Coy
- Página:
228
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 967951
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Adolescents' Working Models and Styles for Relationships with Parents, Friends, and Romantic Partners
- Autor:
Wyndol Furman
Valerie A. Simon
Laura Shaffer
- Página:
241
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 967952
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Parenting and Development of One-Year-Olds: Links with Parental, Contextual, and Child Characteristics
- Autor:
Hedwig J. A. van Bakel
J. Marianne Riksen-Walraven
- Página:
256
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 967953
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Unique and Protective Contributions of Parenting and Classroom Processes to the Adjustment of African American Children Living in Single-Parent Families
- Autor:
Gene H. Brody
Shannon Dorsey
Rex Forehand
- Página:
274
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 967954
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Are Effective Teachers Like Good Parents? Teaching Styles and Student Adjustment in Early Adolescence
- Autor:
Kathryn R. Wentzel
- Página:
287
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 967955
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:59 a. m.
- Enlace directo