- per = ("julio 1982")
- Artículo:
Strategies five productive chemists use to handle the writing process
- Autor:
Anne Eisenberg
- Página:
566
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
7
- Periodo:
julio 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-07.txt
- Documento número 238758
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The status of chemistry library collections and services
- Autor:
Pamela G. Kobelski
Michael F. Allan
- Página:
569
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
7
- Periodo:
julio 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-07.txt
- Documento número 238759
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
By any other name: Trademarks and "generic" names
- Autor:
W. Conard Fernelius
- Página:
572
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
7
- Periodo:
julio 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-07.txt
- Documento número 238760
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The underprepared student, scientific literacy and Piaget: Reflections on the role of measurement in scientific discussion
- Autor:
Daniel J. Kurland
- Página:
574
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
7
- Periodo:
julio 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-07.txt
- Documento número 238761
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The use of pretests for screening examinations
- Autor:
Archie S. Wilson
Paul W. Fox
- Página:
576
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
7
- Periodo:
julio 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-07.txt
- Documento número 238762
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Enlace directo