- importsource = "00144029-1994-05.txt"
- Artículo:
Promoting relational trinking: elaborative interrogation for students with mild disabilities
- Autor:
Thomas E. Scruggs
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-05.txt
- Documento número 1568808
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The negative effects of positive reinforcement in teaching children with developmental delay
- Autor:
Gerald B. Beiderman
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-05.txt
- Documento número 1568809
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Facilitating student participation in individualized education programs through motivation strategy instruction
- Autor:
Anthony K. Van Reusen
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-05.txt
- Documento número 1568810
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The relationship between instructional variables and problem behavior: a review
- Autor:
Dennis D. Munk, Alan C. Repp
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-05.txt
- Documento número 1633598
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Transition: life-span and life-space considerations for environment
- Autor:
Edfna Mora Szymanski
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-05.txt
- Documento número 1633599
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo