- importsource = "01430343-1988-01.txt"
- Artículo:
School Psychology In Israel In The Aftermath Of An Anti Test Campaign: This Paper Draws Striking Parallels Between The Current Anti Test Campaign In Israel And The Test Controversy In The USA Which Peaked In The Late 1970’s
- Autor:
Moshe Zeidner
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1569601
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Personity Inventory For Children: Profiles For Learning Disabled Emotionally Disturbed And Intellectually Handicapped Children
- Autor:
Aliane Clark
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1569602
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Attitudes Towards Integration: An Exploratory Method For Use With Professional Groups
- Autor:
Frank J. O’ Hagan
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1569603
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Stress And The School Psychgologist: A Comparison Of Potential Stressors In The Professional Lives Of School Psychologists In Three Continents
- Autor:
Robert L. Burden
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1569604
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Contributions Of Psychology Educations In China; Chinese Psychological Though May Be Tracd As Far Back As The Time Of 500 BC. The Great Chinese Philosopher And Educators, Confucius Was One The Forts Scalars To Discuss The Essence Of Human Nature And And How It May Be Modified Through Education
- Autor:
Hou Can Zhang
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1634391
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo