- isn = "09388982"
- Artículo:
Counseling the learning disabled late adolescent and adult: a self psychology disabilities
- Autor:
Katherine Garnett
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1569426
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Critical issues in learning disabilities: whole language learning
- Autor:
Janet W. Lerner
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1569427
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Early Screening of written language skill: the test of early written language (TEWL)
- Autor:
Stephen L. Isaacson
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1569428
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Risk and resilience in individuals with learning disabilities: an international focus on intervention approaches and research
- Autor:
Nancy J. Spekman
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-01.txt
- Documento número 1569429
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An ecocultural perspective on risk ands protective factors in children’s development: implications for learning disabilities
- Autor:
Barbara K. Keogh
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-01.txt
- Documento número 1569430
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo