- vol = "17"
- Artículo:
Integrating research and practice: An ecological analysis of the dynamics behind bullying and victimization
- Autor:
Susan M Swearer
- Página:
206
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
verano 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-02.txt
- Documento número 424339
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Critical levels of perceived social support associated with student adjustment
- Autor:
Michelle Kilpatrick Demaray
Christine Kerres Malecki
- Página:
213
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
3
- Periodo:
otoño 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-03.txt
- Documento número 424340
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Task engagement and mathematics performance in children with attention-deficit hyperactivity disorder: Effects of supplemental computer instruction
- Autor:
Kenji R Ota
George J DuPaul
- Página:
242
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
3
- Periodo:
otoño 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-03.txt
- Documento número 424341
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A look inside school-based consultation: A qualitative study of the beliefs and practices of school psychologists and teachers
- Autor:
Michelle S Athanasiou
Molly Geil
Cynthia E Hazel
Ellis P Copeland
- Página:
258
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
3
- Periodo:
otoño 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-03.txt
- Documento número 424342
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessing the social context in initial conjoint behavioral consultation interviews: An exploratory analysis investigating processes and outcomes
- Autor:
Susan M Sheridan
Sean P Meegan
John W Eagle
- Página:
299
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
3
- Periodo:
otoño 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-03.txt
- Documento número 424343
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo