1. vol = "17"
Se encontraron 11220 resultados.
Artículo:

Integrating research and practice: An ecological analysis of the dynamics behind bullying and victimization

Autor:

Susan M Swearer

Página:

206

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

verano 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-02.txt

  • Documento número 424339
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Critical levels of perceived social support associated with student adjustment

Autor:

Michelle Kilpatrick Demaray

Christine Kerres Malecki

Página:

213

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

3

Periodo:

otoño 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-03.txt

  • Documento número 424340
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Task engagement and mathematics performance in children with attention-deficit hyperactivity disorder: Effects of supplemental computer instruction

Autor:

Kenji R Ota

George J DuPaul

Página:

242

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

3

Periodo:

otoño 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-03.txt

  • Documento número 424341
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A look inside school-based consultation: A qualitative study of the beliefs and practices of school psychologists and teachers

Autor:

Michelle S Athanasiou

Molly Geil

Cynthia E Hazel

Ellis P Copeland

Página:

258

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

3

Periodo:

otoño 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-03.txt

  • Documento número 424342
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Assessing the social context in initial conjoint behavioral consultation interviews: An exploratory analysis investigating processes and outcomes

Autor:

Susan M Sheridan

Sean P Meegan

John W Eagle

Página:

299

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

3

Periodo:

otoño 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-03.txt

  • Documento número 424343
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo