- vol = "19"
- Artículo:
Discourses of Exoneration in Intercultural Translation: Polish Immigrants in South Africa
- Autor:
Jolanta A. Drzewiecka
- Página:
188
- Publicación:
Communication Theory
- Volúmen:
19
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
10503293
- SrcID:
10503293-2009-02.txt
- Documento número 546666
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Education set design for smart home applications
- Autor:
Ercan Nurcan Yilmaz
- Página:
631
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
19
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2011-04.txt
- Documento número 546679
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An undergraduate fuzzy logic control lab using a line following robot
- Autor:
Dogan Ibrahim
- Página:
639
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
19
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2011-04.txt
- Documento número 546680
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computer software for reducing the learning time of marine engineers
- Autor:
José A. Orosa
- Página:
647
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
19
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2011-04.txt
- Documento número 546681
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Mandarin e-learning system based on speech recognition and evaluation
- Autor:
Yue Ming
- Página:
651
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
19
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2011-04.txt
- Documento número 546682
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:55 a. m.
- Enlace directo