- isn = "09388982"
- Autor:
Ann Glang
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-04.txt
- Documento número 1569481
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teacher Acceptability Of Testing Modification For Mainstreamed Students
- Autor:
Meenakshi Gajria
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-04.txt
- Documento número 1569482
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Implicit Notions About Learning Disabilities: Some Directions For Definitions
- Autor:
H. Lee Swanson
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-04.txt
- Documento número 1569483
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Distortion And Deficit: Self Perceived Versus Actual Academic Competence In Depressed And Nondepressed Children With And Without Leaning Disabilities
- Autor:
Nancy Lee Heath
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1995
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1995-01.txt
- Documento número 1569484
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Specific And General Transfer Effects Following Metamemory Training
- Autor:
Daniela Lucangeli
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1995
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1995-01.txt
- Documento número 1569485
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo