- isn = "09388982"
- Artículo:
Setting The Record Straight On Learning Disability And Low Achievement, The Tortuous Path Of Ideology; As Part A Large Research Agenda Related To Assessment And Intervention In The Area Of Learning Disabilities
- Autor:
Kenneth A. Kavala
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
10
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1995-03.txt
- Documento número 1569491
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Multicultural Issues And Attention Deficit Disorders; Present A Wide Range Of Challenges, Problems, And Opportunities For Educators Due To Their Diverse Back Grounds, Learning Styles, And Unique Assessment Needs
- Autor:
James V. Wright
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
10
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1995-03.txt
- Documento número 1569492
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Legal Protections For Individuals With Learning Disabilities; To Insure That Students With Learning Disabilities Receive Appropriate Services, School Personnel, Parents, And Students Advocates Must Be Knowledgeable About The Legal Rights And Protections That Pertain To These Students
- Autor:
Rhia Robert
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
10
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1995-03.txt
- Documento número 1569493
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Getting Ready For Inclusion; Is This Article, We Summarize A Series Of Investigations That Addressed Teacher And Students Perceptions Of Instructional For Students With Diverse Learning Needs
- Autor:
Jeanne Shay Schumm
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
10
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1995-03.txt
- Documento número 1569494
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching Initial Multiplication Skills To Students With Disabilities In General Education Classrooms
- Autor:
Carlyn A. Harris
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
10
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1995-03.txt
- Documento número 1569495
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo