- importsource = "00219584-2007-01.txt"
- Artículo:
Group Theory and Crystal Field Theory: A Simple and Rigorous Derivation of the Spectroscopic Terms Generated by the t2g² Electronic Configuration in a Strong Octahedral Field
- Autor:
Simone Morpurgo
- Página:
151
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
01
- Periodo:
Enero 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-01.txt
- Documento número 1138848
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:15 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:15 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Analyzing and Interpreting NMR Spin-Spin Coupling Constants Using Molecular Orbital Calculations
- Autor:
Boris Le Guennic
Jochen Autschbach
- Página:
156
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
01
- Periodo:
Enero 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-01.txt
- Documento número 1138849
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:15 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:15 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Two Kinds of Conceptual Problems in Chemistry Teaching
- Autor:
Zuzana Haláková
Miroslav Proksa
- Página:
172
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
01
- Periodo:
Enero 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-01.txt
- Documento número 1138850
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:15 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:15 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effectiveness of a MORE Laboratory Module in Prompting Students To Revise Their Molecular-Level Ideas about Solutions
- Autor:
Lydia T. Tien
Melonie A. Teichert
Dawn Rickey
- Página:
175
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
01
- Periodo:
Enero 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-01.txt
- Documento número 1138851
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:15 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:15 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation Tools To Guide Students’ Peer-Assessment and Self-Assessment in Group Activities for the Lab and Classroom
- Autor:
Thomas J. Wenzel
- Página:
182
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
01
- Periodo:
Enero 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-01.txt
- Documento número 1138852
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:15 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:15 a. m.
- Enlace directo