- sec = "Classroom"
- Artículo:
Combining modern learning pedagogies in fluid mechanics and heat transfer
- Autor:
P.B. Golter
B.J. Van Wie
P.V. Scuderi
- Página:
280
- Sección:
Classroom
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
39
- Número:
4
- Periodo:
Fall 2005
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2005-04.txt
- Documento número 76969
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:53 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:53 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning through simulation
- Sub título:
Student engagement
- Autor:
Samantha J. Streicher
Kate West
Duncan M. Fraser
- Página:
288
- Sección:
Classroom
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
39
- Número:
4
- Periodo:
Fall 2005
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2005-04.txt
- Documento número 76970
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:53 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:53 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Analogies
- Autor:
María J. Fernández Torres
- Resumen:
Those little tricks that help students to understand basic concepts in chemical engineering
- Página:
302
- Sección:
Classroom
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
39
- Número:
4
- Periodo:
Fall 2005
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2005-04.txt
- Documento número 76971
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:53 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:53 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching semiphysical modeling to ChE students using a brine water mixing tank experiment
- Autor:
Daniel E. Rivera
- Página:
308
- Sección:
Classroom
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
39
- Número:
4
- Periodo:
Fall 2005
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2005-04.txt
- Documento número 76972
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:53 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:53 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Pressure For Fun: A Course Module for Increasing Chemical Engineering Students’ Excitement and Interest in Mechanical Parts
- Autor:
Will J. Scarbrough
Jennifer M. Case
- Página:
291
- Sección:
Classroom
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
40
- Número:
4
- Periodo:
Fall 2006
- SrcID:
00092479-2006-04.txt
- Documento número 77020
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:53 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:53 p. m.
- Enlace directo