1. sec = "Evaluation and Assessment"
Se encontraron 24 resultados.
Artículo:

Development of the Multidimensional School Anger Inventory for Males

Autor:

Douglas C. Smith

Michael Furlong

Michael Bates

John D. Laughlin

Página:

1

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

1

Periodo:

Enero 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-01.txt

  • Documento número 395375
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Validity of Self-and Parent-Report Scales in Screening Students for Behavioral and Emotional Problem in Elementary School

Autor:

Nancy Howells Wrobel

David Lachar

Página:

17

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

1

Periodo:

Enero 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-01.txt

  • Documento número 395376
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Curriculum-Based Assessment of Reading Skills: Considerations and Caveats for School Psychologists

Autor:

Stephen T. Peverly

Kathleen R. Kitzen

Página:

29

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

1

Periodo:

Enero 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-01.txt

  • Documento número 395377
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Relationship of Teacher-Rated Social Skills Deficits and ADHD Characteristics Among, Kindergarten-Age Children

Autor:

Kenneth W. Merrell

Thomas M. Wolfe

Página:

101

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 395384
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

30-Second Interval Performance on the Coding Subtest of the WISC-III: Further Evidence of WISC Folklore?

Autor:

Ron Dumont

Laurice P. Farr

Jonh O. Willis

Peter Whelly

Página:

111

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 395385
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo