- sec = "Evaluation and Assessment"
- Artículo:
Development of the Multidimensional School Anger Inventory for Males
- Autor:
Douglas C. Smith
Michael Furlong
Michael Bates
John D. Laughlin
- Página:
1
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 395375
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Validity of Self-and Parent-Report Scales in Screening Students for Behavioral and Emotional Problem in Elementary School
- Autor:
Nancy Howells Wrobel
David Lachar
- Página:
17
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 395376
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Curriculum-Based Assessment of Reading Skills: Considerations and Caveats for School Psychologists
- Autor:
Stephen T. Peverly
Kathleen R. Kitzen
- Página:
29
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 395377
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Relationship of Teacher-Rated Social Skills Deficits and ADHD Characteristics Among, Kindergarten-Age Children
- Autor:
Kenneth W. Merrell
Thomas M. Wolfe
- Página:
101
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 395384
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
30-Second Interval Performance on the Coding Subtest of the WISC-III: Further Evidence of WISC Folklore?
- Autor:
Ron Dumont
Laurice P. Farr
Jonh O. Willis
Peter Whelly
- Página:
111
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 395385
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo