- sec = "Per/Curriculum development in"
- Artículo:
Using visualizations to teach electrostatics
- Autor:
Jante M. Casperson
Marcia C. Linn
- Página:
316
- Sección:
Per/Curriculum development in
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
74
- Número:
4
- Periodo:
April 2006
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2006-04.txt
- Documento número 24252
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching about circuits at the introductory level
- Sub título:
An emphasis on potential difference
- Autor:
A. S. Rosenthal
C. Henderson
- Página:
324
- Sección:
Per/Curriculum development in
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
74
- Número:
4
- Periodo:
April 2006
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2006-04.txt
- Documento número 24253
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Restructuring the introductory electricity and magnetism course
- Autor:
Ruth Chabay
Bruce Sherwood
- Página:
329
- Sección:
Per/Curriculum development in
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
74
- Número:
4
- Periodo:
April 2006
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2006-04.txt
- Documento número 24254
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching faraday’s law of electromagnetic induction in an introductory physics course
- Autor:
Igal Galili
Dov Kaplan
Yaron Lehavi
- Página:
337
- Sección:
Per/Curriculum development in
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
74
- Número:
4
- Periodo:
April 2006
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2006-04.txt
- Documento número 24255
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why is Ampère’s law so hard?
- Sub título:
A look at middle-division physics
- Autor:
Corinne A. Manogue
Kerry Browne
Tevian Dray
- Página:
344
- Sección:
Per/Curriculum development in
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
74
- Número:
4
- Periodo:
April 2006
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2006-04.txt
- Documento número 24256
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:55 p. m.
- Enlace directo