- sec = "Physics and education research"
- Artículo:
Impact of multimedia learning modules on an introductory course on electricity and magnetism
- Autor:
Timothy Stelzer
David T. Brookes
Gary Gladding
José P. Mestre
- Página:
755
- Sección:
Physics and education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
07
- Periodo:
Julio 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-07.txt
- Documento número 634307
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do advanced physics students learn from their mistakes without explicit intervention?
- Autor:
Andrew Mason
Chandralekha Singh
- Página:
760
- Sección:
Physics and education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
07
- Periodo:
Julio 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-07.txt
- Documento número 634308
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What happens between pre- and post-tests: Multiple measurements of student understanding during an introductory physics course
- Autor:
Andrew F. Heckler
Eleanor C. Sayre
- Página:
768
- Sección:
Physics and education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
07
- Periodo:
Julio 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-07.txt
- Documento número 634309
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Impact of multimedia learning modules on an introductory course on electricity and magnetism
- Autor:
Timothy Stelzer
David T. Brookes
Gary Gladding
José P. Mestre
- Página:
755
- Sección:
Physics and education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
07
- Periodo:
Julio 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-07.txt
- Documento número 25122
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do advanced physics students learn from their mistakes without explicit intervention?
- Autor:
Andrew Mason
Chandralekha Singh
- Página:
760
- Sección:
Physics and education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
07
- Periodo:
Julio 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-07.txt
- Documento número 25123
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:59 p. m.
- Enlace directo