1. sec = "Physics and education research"
Se encontraron 11 resultados.
Artículo:

Impact of multimedia learning modules on an introductory course on electricity and magnetism

Autor:

Timothy Stelzer

David T. Brookes

Gary Gladding

José P. Mestre

Página:

755

Sección:

Physics and education research

Publicación:

American Journal of Physics

Volúmen:

78

Número:

07

Periodo:

Julio 2010

ISSN:

00029505

SrcID:

00029505-2010-07.txt

  • Documento número 634307
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Do advanced physics students learn from their mistakes without explicit intervention?

Autor:

Andrew Mason

Chandralekha Singh

Página:

760

Sección:

Physics and education research

Publicación:

American Journal of Physics

Volúmen:

78

Número:

07

Periodo:

Julio 2010

ISSN:

00029505

SrcID:

00029505-2010-07.txt

  • Documento número 634308
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What happens between pre- and post-tests: Multiple measurements of student understanding during an introductory physics course

Autor:

Andrew F. Heckler

Eleanor C. Sayre

Página:

768

Sección:

Physics and education research

Publicación:

American Journal of Physics

Volúmen:

78

Número:

07

Periodo:

Julio 2010

ISSN:

00029505

SrcID:

00029505-2010-07.txt

  • Documento número 634309
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Impact of multimedia learning modules on an introductory course on electricity and magnetism

Autor:

Timothy Stelzer

David T. Brookes

Gary Gladding

José P. Mestre

Página:

755

Sección:

Physics and education research

Publicación:

American Journal of Physics

Volúmen:

78

Número:

07

Periodo:

Julio 2010

ISSN:

00029505

SrcID:

00029505-2010-07.txt

  • Documento número 25122
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Do advanced physics students learn from their mistakes without explicit intervention?

Autor:

Andrew Mason

Chandralekha Singh

Página:

760

Sección:

Physics and education research

Publicación:

American Journal of Physics

Volúmen:

78

Número:

07

Periodo:

Julio 2010

ISSN:

00029505

SrcID:

00029505-2010-07.txt

  • Documento número 25123
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:59 p. m.
  • Enlace directo