- sec = "Physics education research"
- Artículo:
What course elements correlate with improvement on tests in introductory Newtonian mechanics?
- Autor:
Elsa-Sofia Morote
David E. Pritchard
- Página:
746
- Sección:
Physics education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
77
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2009-05.txt
- Documento número 625167
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:07 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:07 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring gender differences with different gain calculations in astronomy and biology
- Autor:
Shannon D. Willoughby
Anneke Metz
- Página:
651
- Sección:
Physics education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
77
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2009
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2009-07.txt
- Documento número 625195
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A study of pre- and inservice physics teachers' understanding of photoelectric phenomenon as part of the development of a research-based quantum physics course
- Autor:
Mervi A. Asikainen
Pekka E. Hirvonen
- Página:
658
- Sección:
Physics education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
77
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2009
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2009-07.txt
- Documento número 625196
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A research-based interactive lecture demonstration on sinking and floating
- Autor:
M. E. Loverude
- Página:
897
- Sección:
Physics education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
77
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2009-10.txt
- Documento número 625206
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Secondary school physics availability in an urban setting: Issues related to academic achievement and course offerings
- Autor:
Angela M. Kelly
Keith Sheppard
- Página:
902
- Sección:
Physics education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
77
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2009-10.txt
- Documento número 625207
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:08 a. m.
- Enlace directo